Friday, October 21, 2011

Kisah Kita 1

Assalamualaikum

13 October 2011
tarikh keramat aku and si bonchet tersayang.
kalau x, our relation ship da masok 4 tahun.
tapi nak buat macam mana, jodoh xpanjang tapi we still celebrate it together as a BEST friend.
yes, his the only 1 man yang xjemu-jemu melayan kerenah aku.
anyway thanks 4 da chocolate sayangs walaupun you tau I xsuke makan coklat tapi u beli juga.
I appreciate it alot and i eat it ok! 
and thanks sebab sanggup balik PJ untuk jumpa I sekejap. ahh terharunye :)

tahun ni xdapat nak celebrate same-same sebab aku da start cuti sem and dy plak baru nak start final exam.
so sebelum aku balik untuk cuti sem, aku da celebrate seminggu lebih awal dengan dy
kteorang celebrate kat JITRA
6-7 oktober 2011


nak tau sebab ae aku pilih jitra? sebab aku xteringin nak pegi and lagi satu kat jitra ni banyak tempat-tempat yang menarik.
tempat pertama kami nak menapak sebab 2 jam naik moto sampai kebas bontot ni ialah Tasik Darul Aman.
sumber dari Google


sumber dari Google

cantikkn?
giler cantik kot view dkat situ and sesuai untuk berdating, berkelah dengan family and berekreasi.
lagi 1, tasik ni luas sangat-sangat.
xlarat ouuhh nak jalan, so ktorg lepak kat epi tasik tu.
then bonchet ajak round 1 tasik naik kereta sewa. aku pun pelik, muat ke kereta nak lalu. sempit kot laluan dy. bonchen kate naik buggy carlh then dy tunjuk kereta yang macam dekat padang golf tu. haha tergelak-gelak aku tengok kereta tuu.
then kteorg naiklah buggy car tu.
harga dy RM12 je. tu untuk couplelh. bebaloi kot.
nilah rupa buggy car tu




haha lawakkn?
kteorg naik yang wane nilh.
malunya time naik tu, da macam mr and mrs bean plak. haha
sebelum nak naik ni kene ada lesen, so aku je yang ada lesen kete.
ape lagi aku pun bawaklah.
senang je bawak dy, macam bawak kereta auto tapi ni xd gearlh.
tengah syok2 bawak, bonchen nak test bawak plak. so kteorg tuka tempat. hehe syok kot!
ape lagi dy drive, aku plak snap2 pic. suke-suke :)



muke berminyak giler kot. huhu


bersama bonchen si pencuri buggy car aku. hehe


sempat lagi nak pandang camera sambil bawak buggy car:)


muka bonchet penuh excited :)


this is Mr and Mrs Bean :{


happynye dia :)


terserlah kebonchetanmu!


muka happy lepas bagi makan ikan :)


berehat bawah pokok :)


thank sayang coz sudi bawak ke jitra.
anyway I enjoy it very much :)
harap-harap bleh gi jitra lagi time U convocation nnt!


No comments:

Post a Comment