Wednesday, October 12, 2011

Malang tidak berbau. kalau bau, macam ne agaknye bau dia ye?


Assalamualaikum


hiash malangye nasib aku kali ini. 
benda ini terjadi time sehari sebelum aku nak balik PJ (PETALING JAYA)
masa aku nak balik plak dia buat hal.
macam aku bagitau tadi, paper aku abiz 9 ariblan. 
so aku bercadang nak balik PJ esoknye sebab xd sape nak amek aku 9 ariblan tu. 
lepas abiz test aku teros masokkan barang2 aku dalam stor. senang skit. 
then kul 5 macam 2 membe aku ajak g anta mmbe aku g KTM.
 lepak2 smua then anta dy kul 8 mlm kat stesen. 
balik tu  singgah atm cucuk duit kat BSN sebab nak bayar duit kereta sewa yang BAPAK mahal tu. 
siot tol abang tu, cekik darah tol. 
nasib beklh duit cukup. sampai2 U, aku pun pegilah cek duit. 
then aku yang sangat bengong xtarik kad tu balik.
 actually aq xprasan pon aq xtarik balik. 
esok paginya aku cek wallet aq, tengok2 kad ATM xd. 
memang gila aku time tu. baju2 dalam beg aku punggahkan, then kne lipat balik. benggong kn?? 
haha then aq grak g tanya pakguard ada x terjupa kad ATM. 
sekali dy soh pi kat pejabat keselamatan. tudia dia bagi seikat kad ATM. so aku pun carilh. 
tengok2 xd, last2 pakguard tu kate, kad da kene telanlah 2.
ARGGGHH bia btol. xguna punya mesin. kau lapa sangat ke sampai telan kad aku. 
(padahal salah aku, kcian mesin tu kene maki :) )
pagi tu memang sedih xterkatelh. nsib bek aku da simpan duit untuk bayar teksi. 
pakcik tu pun kcian tengok aku. nasib baik aku ada duit lebih, klu x minum air jelah aku dalam bus nnt. 
alhamdulillah aku selamt sampai kat PJ.
arini aku da buat kad baru. YEAY!!!
free of charge n cantik siot! biru lagi tu.. my fav color.
mmbe2 batch aku xd, aku sorang je ada. 
hebat x aku? huhu.
apepun alhamdulillah semua masalah da sattle. huh xpayah nak pk lagi.
malam ni nak tdo dengan kad ATM yang baru tu :)


p/s: AMARAN KERAS. lepas cek duit, jangan lupa nak tarik kad tu balik. jangan sampai kad anda diTELAN oleh mesin ATM :'(


No comments:

Post a Comment