Thursday, October 20, 2011

Teringin

Assalamualaikum

hari nak cerita benda yang aku da lama nak kn tapi sampai sekarang xdapat-dapat nak miliki.
nk tau ape benda yang aku teringinkn?
 aku nak baju COUPLE <3
sweet pulak tengok membe-membe aku pkai.
nak beli tapi bajet xde.
so dapat tengok gamba pon jadilh :)


so sweet :)




ouhh comel-comel. i love blue color


sweet SOULMATE :)



sangat cool beb!



simple design but sweet.




i want this! COMEL giler.




kreatif sunggoh dyorg ni designkn untok pasangan couple ni. 
rasa macam diri ni comel plak kalau pakai baju ni walaupun dri ni memang xcomelkn? haha
xsalah nak puji dri sendirikn? kadang-kadang orang yang puji 2 bukan kite tau dia ikhlas ke x puji kite. so conclusionnye, jangan berharap kat pujian orang je, pujilh diri sendiri 2 dulu.
errmm kalau kua date pkai baju couple ni msti sweet kn?
dari jauh orang da tau korang ni couple. so xleh r nk ngorat- ngorat ok :)
teringin nak 1.
sape nak jadi BF aku, korang kene beli baju ni dlu tau. baru aku terima :)
haha just kidding.








No comments:

Post a Comment