Tuesday, November 8, 2011

my SUPER WOMAN :)


Assalamualaikum
arini nak cita pasal my superWOMAN. bukan superMAN yang pkai spender kat lua tu okay!
meet my superWOMAN !! *yeah!!


~Norazizah Hj Che Rose~
hahaha nilah superWOMAN aku.
comelkn??
actually ni mak aku yang tercinta <3
dy sangat-sangat superlah.
aku nak sangat jadi macam dy, very sweet and talented.
nak tau kenapa aku nak jadi macam mak aku?
sebab dy SANGAT - SANGAT!

  • boleh cakap dalam banyak loghat. superB kan mak aku? (customer mak aku pun kagum dengan dy sebab boleh cakap banyak loghat, so senang skit nak communicate kn?  indon pun mak aku boleh. so klu pegi beli barang kat indon memang mak aku tawar habis- habisan sebab dyorg xtaupun mak aku org malaysia. lma-lma bleh lingkop org tu. hahaha)
  • Pandai memasak lorhh. ( sebab tu anak-anak dy badan macam BADAK je. hahaha )
  • Penyabar ( yes, I admin. dy sangat-sangat penyabar. i love u mom)
  • Happy go lucky ! 
  • Baik. ( dy xpenah mara klu anak dy amek barang macam-macam time shhopping)
  • Memahami. (mak aku tau nak masak ape kalau aku bali dr U walaupun aku xpernah bgtau pun. mama, ur the great mom that i hvnt see !)
  • Peramah 
  • Sweet :)
haish banyak lagilah sampai xboleh fikir. hehe
apepun, mama aku adalah idola aku.
tanpa beliau, siapalah aku kat dunia ni kn??
aku sangat-sangat bersyukur dapat mak macam dy.

alhamdulillah :)


 hargailah orgtua kita selagi mereka masih hidup. jgn sesekali mengabaikan beliau dan menderhaka kepada mereka sebab syurga itu dibawah tapak kaki IBU. jangan lupa doakan kedua ibubapa kita. ingat tu.














No comments:

Post a Comment