Friday, November 18, 2011

packing time.




Assalamualaikum

pejam celik - pejam celik, jangan pejam terus sudah. hehe. haish rupanya dah sebulan aku spent time dengan family aku kat SELANGOR ni. sumpah rasa sekejap giler kot. tapi bila da balik sini, rasa rindu pulak kat melbourn a.k.a merbok tuu. kuat betul penangan getah merbok tu sampai aku rasa macam nak balik malam ni aje. barang-barang semua aku da basuh, cuma tinggal nak sumbatkan aje dalam beg tu. 



sumbat jangan xsumbat!


beg aku xdelh sebesar ni. beg yang besau ni aku tinggalkan kat dalam stor kolej. malaz nak bawak balik sebab cuti xlama pon. aku bawak beg kecik je sebab sem ni bawak barang sikit je and aku balik sensorang je. haish nilah lumrah orang yang merantau. huhu tibe-tibe rasa syahdu plak. anyway, aku cukup happy dapat luangkan masa dengan family aku and aku rasa macam anak raja je sebab ape yang aku nak makan, semua mak and ayh aku tunaikan. thanks mama n papa! nilah untungnya stdy jauh-jauh dapat makan macam-macam. hehe best kot stdy jauh-jauh ni. dapat travel ok! lagi-lagi yang dpt stdy kat belah2 utara macam aku ni. bile musim buah je dapat makan gratis dong. fresh dri kebun tau..




note :-
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 btw sekarang ni tengah musim durian, huhu yum yum, xsabar nak makan durian lagi! guys, nnt bawak buah banyak2 tau :)




No comments:

Post a Comment