Thursday, November 17, 2011

Congratulation my lil bro!

Assalamualaikum


arini aku nak cita pasal kejayaan adik-adik aku semalam. almaklumlah bz sngt smp lmbat nk post kat sini.
apepun tahniah adik-adikku!
seriusly aku xtau pun semalam result UPSR keluar. semalam pagi-pagi mak aku da kacau aku tido sebab nak suro aku  pegi sekolah adik aku pegi amekkn duit yang najib bagi dari cikgu dy. ala yang duit RM100 tuu. malam tu memang aku da cakap aku xnak pegi sebab memang aku xde mood sangat-sangat. so pagi tu mak aku paksa jugak pegi. arghh tension giler pagi tu. nak xnak kene pegi jugak. haishh pagi tu memang malanglah bagi aku. da la kne amek duit tu pkul 9. mak aku kejut pkul 9, memang menggelabah aku pagi tu. then bus plak lambat gile! setengah jam aku tunggu kat tepi jalan tu. nasib baik sekolah dy dkat je. dalam pkul 10 lebih baru sampai pastu kne bjalan plak pi sekolah dy. sampai je sekolah, aku fkir da dapat duit trus bla. rupenye kene tunggu. pergh bbulu siot tunggu. then cikgu-cikgu kat situ heboh pasal result UPSR. what!! serius aku xtau sebab bile aku nak tengok berita je ayah aku da congker remort. -,-'
budak-budak kat sekolah adik aku xramai pun dapat 5a. 3 orang je yang dapat 5a. 2 orng melayu, sorng laki, sorg lagi perempuan. then sorg india. aku tngok budak tu pun ada ciri-ciri budak pandai. apepun syabas Rakesh! and adik aku plak result dy xdelah teruk sangat walaupun terkucil 1 subjek. cikgu-cikgu dy pun cakap, subjek tu memang susa, ramai yang xdpat target lulus. apepun aku bangga dengan result dy walaupun dy slalu spent time dengan BOLA je. disebabkan banggan dengan dy, balik tu aku blanja dy McD. apepun akak akan sokong kau OK!




No comments:

Post a Comment