Friday, April 22, 2011

ready or not??

ready or not liyana??

esok ada test CTU151 pukul 9 am - 11 am..
haish tak taulah boleh jawab ke tidak untuk paper esok..
serius aku xstudy sangat pun subjek ni sebab dy pasal sejarah..
aku juz buat nota ringkas, tu pun tak abis lagi salin..
aishh ape nak jadilah dengan aku ni..
semangat aku tibe2 hilang dan badan pun rasa tak sedap..
mybe nk demam kot..
Oohh tak mau demam lagi please ..
hari tu da demam, takkan nak demam lagi ..
cukuplah skali demam untuk bulan ni ..
roomate aku dok study gile2, yang aq ni boleh pulak habiskan masa dengan tengok cartoon kat youtube..
elok sangatlah tu..
masa nak finallah baru nak tgok cartoon hahaha pelik2 ..
nak tau aku tengok cartoon ape??


ape lagi, cite DRAGON BALLZ & POWER RANGERS lah..


aku suke ouh due2 cite ni :)
macam budak2kan?? padahal umo da 9teen ..
hahaha ape aku kesah, janji aku bahagia ..
rindu pulak nak tgok due2 cite ni dengan adik ku SYAMSUL RAMADAN yang sangat2 minat cite ni jugak ..
miss u deeply n rindu nak gadoh dengan dia sampai buat dia nangis ..
hahaha aku seorang kakak yang KEJAM !
iye tulah aku..

**(^-^)**



p/s : gud luck for u bro.. harap dapat result yang tbaik dalam UPSR taon ni ..



No comments:

Post a Comment