Saturday, April 30, 2011

i'm home .

Assalamualaikum guys .

yeay ! i'm home :)
happy sangat2 dapat balik uma walaupun balik lambat sehari sebab nak keluar makan dengan classmate KCS1102C yang tercinta .
apepun aku enjoy sangat2 malam tu and aritu last day dapat bergelak ketawa dengan korang walaupun xramai yang datang but its okey .
thanks to Akmal yang ajak kteorg makan kat lua :)

perjalan semalam sangat2 penat .
bus aku gerak kul 11 malam .
aku naik cab dari UiTM pukul 8 .
apepun thank En. Amir, coz sudi nak hantar saya kat bus station walaupon pakcik penat coz baru balik dari Negeri Sembilan hantar anak pakcik stdy kat sane :)
terima kasih jugak sebab bagi saya nasihat n semangat .

sampai2 station bus, aku tros gi kedai makan sbb membe aku da tunggu kat sana .
lapar giler oohh  time tu, duduk2 je aku tros oder nasi goreng kampung n teh o ais :)
lpas makan aku grak kat tempat bus stop n aku rasa ngantok giler .
lepak2 n borak2, tengok2 da kul 11 . 
hati punye berkobar2 nak blik . 
then aku soh mmbe aku tnya bus lambat lagi ke ?
dy kata lambat lagi .
so aku pon tunggu r kat depan kaunter tiket 2 . 
tibe2 aku nampak sorang minah ni, PERGH ! mak ai pakaian DARRING gile . 
HELLO ! naik bus je kot, perlu ke pakai pakaian macam 2 .
aku tengok je gelagat uncle india ni, mata dy tgok minah 2 xbkelip2 langsong n mulot dy ternganga ok !
aku dengan mmbe aku pon gelak n bahan2 dyorg 2 tp xtaulah dy dengar ke x .
memang menggugat iman sape2 yang tengok .

aku sempat gak usha2, sbb itu hobi aku .
At last, bus aku da smpai !
kul 12 kot, mybe jam or ada excident kot . 2 yang buat lambat 2 .
da kat dalam bus, aku xboleh tdo sbb bnyak sangat alunan musik .
TiDO BERDENGKUR kot ! mmg aku angin r .
baru nk layan mata tgok2 da ada orang bukak musik .
tention tol, nak tdo pon payah !
last2, aku lena gak sebab letih sangat2 .
aku sampai kat jalan duta kul 4 .
pergh laju giler orang 2 bawak .
alhamdulillah aku sampai gak kat uma kul 6.
sebab my mom soh blik ble ari da cerah .
balik uma tro tdo . ZzZzZz

apepon..



1 comment:

  1. Ehemmmm... classmate pun boleh tercinta...:) Jangan marahhh.. gurau saja.

    ReplyDelete