Wednesday, April 20, 2011

penat!!

Assalamualaikum..

hari ni da start berjuang untuk paper final exam.. first paper untuk course aku dan sains quantitatif ialah CALCULUS!! paper tu start kul 9 pagi ok.. hanya ALLAH je yang tau betapa susahnye diz subjek.. baru jawab 1 paper da rasa macam jawab 6 paper plak.. tadi time jawab tu rasa okaylah sebab aku juz focus kat mana yang aku rasa aku leh score full mark.. cewah belagak tol aku ni.. hahaha.. aku tegok ramai yang boleh buat and tak ramai yang keluar awal sebab final en.. gile ko nk kua awal.. nak patah balik memnag tak boleh r.. tapi ada je yang keluar awal sebab tak tahan dok kat DEWAN PERDANA tu.. rasa macam duduk kat OVERSEAS pulak bak kata lecture saya en.. sangat2 penat memerah otak pagi td, so balik bilik tros tdo.. bgon tdo pun rasa letih jgak, tak paham tol aku.. lepas ni paper CTU (agama) pulak haish.. okaylah, nk pegi menghafal plak subjek yang aku rasa macam tak blaja ni..(^-^)



p/s:to Encik Maslan Mat Isa, terima kaseh sebab aja kami subjek CALCULUS ni.. hope kami x repeat paper ni :)  away to CALCULUS II..

No comments:

Post a Comment