Sunday, August 21, 2011

SAHABAT

Assalamualaikum

Dah lama aku x update blog kesayangan aku ni. biasanya kalau aku on9 
pon aku juz baca blog orang lain sebab aku xd idea nak tulis ape kat blog aku ni.
anyway arini aku dah dapat inspirasi dari seorang yg bernama SAHABAT.
semua orang ada sahabatkan? termasuklah aku ni haa..
alhamdulillah sejak aku study kat kedah ni, macam2 ragam orang aku tengok.
sebab aku ni ske usha orang n tu memang habit aku hee.
sebelum aku nak stdy kat kedah ni, aku cuak gak aku akan duduk dengan spe kat dorm nanti.
tapi alhamdulillah roomate2 aku smuanya ok.
dulu masa part 1, kami semua berempat tapi skang tinggal aku berdua je dengan khadi.
yes Khadi!
she's the only one that STAY with me.
mana2 kteorang pegi, mesti bersama2.aku bersyukur dapat kawan dengan dy. 
walaupun aku selalu wat dy mara tapi dia still bleh baik dengan aku. aku pon macam tu jugak.
susa atau senang, kteorg still bersama. everything we share together.
semalam aku tipu dy, tapi dia ada feeling yang kuat mgatakan yang aku ni tipu dia. dia syak sebab aku balas msj macam nak xnak je and tertubi2 dia msj soalan yang samaje. yes aku mgaku aku tipu.
walaupun aku tipu dia, last2 aku akan bgtau jugak. sebab aku tau dia risau. soryy Khadi :)
anyway aku bersyukur dapat kawan macam kau. bukan aku nak kate membe2 aku yang lain xbaik. 
dyorg semua baik tapi Khadi sorang je yang very close dengan aku n dia sangat2 paham aku.
lagi 1 stengah taun je lagi kite akan stay same2. nnt lepas diploma, aku xdapat jumpa kau lagi sebab kau kat kedah, aku kat selangor. seriusly aku sedih.
lepas ni xdapat nk makan same2, tdo same2, stdy same2. semuanya sme2.
thanks khadi sebab sudi kawan dengan aku. aku xkan lupa janji kite.



Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend - Albert Camus 


No comments:

Post a Comment