Monday, August 22, 2011

Permintaan yang telah terlaksana

Assalamualaikum
hehe nak cite ni, semalam my mom call soh belikan kueh Karas.
actually kuih ni fav aqku n mak aku. kami suke sngat2.
mesti ramai yang penah makan time raya tapi juz xtau nma dia je kn?
so aku ada letakkan pic, so korang cubelh imbas2 kembali kuih yg korang da makan time raya tu..hee

Kuih Karas




skang ni ada banyak2 bntuk. biasalah tu. orang malaysiakan kreatif :)
hari ni happy sangat sebab aku dapat belikan untuk mak aku.
tapi aku beli kuih lain jugak sebab xcukup. so aq beli kuih loyang n kuih sepit.
due2 tu fav ktorg 1 family. xrugilah kalau beli pon.
thanks to Seri, Am n Akmal sebab sudi teman aku beli kuih2 raya ni.
tapi aku rasa bersalah sebab akmal terpaksa ponteng class Algebra. im sory akmal.
hari ni Akmal jd BF sementara aku untuk hari ni jelh en.
thanks to him sebab aku hampir dikacau dengan mamat mana tah.
untung sungguh aku harini sebab for da first time lelaki blanja aku Ice-cream. suke2!!
nikmat sunggoh aku makan ice-cream tu td.

tada!!
ice-cream POTONG!


aku suka sangat2 ice-cream ni. bahagianya dapat makan td. lagi2 orang blanja plakkn.
Akmal plak bli cornetto. erm aku memang xminat sangat ice tu.
hee anyway thanks for spending time with me.
aku sayang korang :)

No comments:

Post a Comment