Sunday, July 17, 2011

dalam dilema :(

Assalamualaikum..
cuti sem ni baru fikir nak relax tapi tetibe je hati ni tgerak nak bukak blog ex aku yang aku dah sumpah seranah tu sebab aku marah sangat2 ..
tibe2 hati aku macam tersentuh sangat2..
adoi, ape nak jadilah dengan aku ni.. cepat sangat cair dengan dy..
mak dia kate "mak selalu doakan korang.. mak berkenan kat dia tu.. xpelh, yang penting belajar dulu.. sambil tu ko tunggulah dia.. insyallah dia akan terima ko balik.. tapi bukan sekarang.. lagipun korang da lama kawan.. suatu ari nanti, dia akan cari kau balik.."

haish !!
aku memang lemah kalau da masuk mak ayah ni..
actually aku tau yang mak dia memang berkenan kat aku..
tapi nak buat macam mana, jodoh xde..
xpelah makcik, semoga doa makcik dimakbulkan..
kalau ada jodoh, adalah tu..
cuma sekarang ni, buatlah haluan masing2 dulu..
masing2 pon xbape nak matang lagi, sebab tu asyik clash aje..
aku xtaulah da bape kali aku mintak clash dengan dy  (-.-')
tulah, spe soh cari pasal dengan aku..


hurm -.-'
aku pon sekarang rasa macam da lost sumthing sebab mana aku pegi, dia mesti temankan..
thx sangat2 sebab kau jaga aku dengan baik n ko sanguup buat ape je demi aku walaupun benda tu berat bagi kau..
but now aku kene buat smuanye sendiri..
(berdikari liyana, sampai bile nak bergantung kat orang je)
yes! im alone rite now..
so, i hv to be strong :')
yes, aku mengaku aku memang cemburu, cemburu sangat2 sampai ko kne free maki dari aku..
kecian kau..
but now, i hv to learn to slow down my jealousy n my temper ..

gud luck liyana :)


No comments:

Post a Comment