Monday, July 18, 2011

aarrgghh virus melanda FB!!

Assalamualaikum..
argh bengangnye !
laptop aku dihinggap TROJAN!
bengang giler tahap gaban kot..
nak dijadikan cerita, semalam ada mamat ni chat dengan aku speaking2 plak mamat ni..
so aku pon balazlah..
sekali dy bagi link..
dy kate link tu ada pic aku, so aku macam teruja r nak tengok..
rupa2nye tu virus.. cinabeng tol!
elok2 aku baru nak tdo, da kena macam tu..
tak lena aku nak tido demi lappy kesayangan aku ni.. 
and sekali lagi aku hampir terkena lagi..
 member2 smua da terkena..
biasanya mmbe2 korang yang akan hantar benda ni.. jangan terpedaya..
so spe yang xterkena lagi tu, watch out ok :)






VIRUS BARU KAT FACEBOOK !


PENERANGAN


1. virus tersebut tersebar melalui IM dimana dia bermula dengan chat


......"hi. how are you?"

2. kemudian korang reply pd chat tersebut , dia akan hantar

"Wanna laugh? :)"

3. selepas korang reply , dia akan menghantar kan

"It is you on the video ?)) want to see?)"

4. then lepas tu , dia akan hantar satu LINK & link tu laa VIRUS ^_^




TROJAN VIRUS OK!

No comments:

Post a Comment