Tuesday, October 23, 2012

my product review




Sabun Susu Beras Wangi


produk ni member aku yang suggestkn.. lagipun kesan sabun ni kat muka member aku memang berkesan.. memang tak sangka kulit dia jadi bersih lepas guna sabun ni.. so aku pun trylh beli sabun ni dan alhamdulillah tak sampai seminggu lagi pakai, parut dimuka aku makin pudar dan jerawat makin kecut.. compare dengan produk pencuci muka yang lain, memang ni yang the best yang penah aku pakai.. i love it.. lagi 1, sabun ni boleh guna untuk 1 badan.. hebatkn?? kita boleh cantik dari atas sampai bawah :)

1 ketul = RM 5
1 dozen = RM 25

*not including postage

kalau sape-sape berminat, just email me at 
liyanaazhar5292@yahoo.com


Fungsi Sabun Susu Beras ini, antaranya:

- menggebu dan mencerahkan kulit
- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit
- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.
- Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektif

JIka digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu

- Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah1
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan