Sunday, October 21, 2012

Last day with THEM ♥



last hang out dengan classmate.. dapat jumpa bape kerat je dengan dak class.. yang lain semua da balik or wat hal sendiri.. actually, sdih kot nk tnggalkan dyorg.. lepas ni xdlh nk gosip sama2, makan sama, aish semuanye bersamalh..

tengok tu, seko je kumbang ditemani dengan 7 kuntum bunga... haha tapi tu da berpunya, datin seri yang punya.. kumbang2 yang len xnak lepak dengan kteorg.. ape kelaskn.. haha ikot ske korglh..

tapi budak kecik ni yang aku paling rindu..

KHADIJAH SYUKURI


my lovely best mate :)

dy ni harap badan je kecik tapi mulot mcm org besar.. haha dy kak long saya sebab dy lahir bulan jan, aku blan feb.. hahha xd bnyk beza pun tapi dy lagi matang dari aku :)

meh nk review classmate aku sepanjang stdy kat merbok ni..

meet da girls.. actually xcukup kuota lagi ni.. min dengan syila xd..


ni last pic bsama tp min dengan syila pun xd gak.. haish



ni housemate sya.. sayang korang :)