Tuesday, April 3, 2012

study, study and study..





At last, tamat sudah semester 4. Bosan betol menghadap paper exam yang sangat-sangat menyakitkan hati tu. Lain yang dibaca, lain yang masok. haish, final exam kali ni betol-betol buat aku dan member-member aku stress bak angg.. So, final exam pun da abis. skang bergembiralh budak-budak U ni sebab cuti 2 bulan Ok! haha like heavenlh semua tapi aku and geng-geng aku cuti sebulan je sebab kteorng amik intersesi (short sem). huhu kteorgkn budak baik. mana suke buang-buang masa ni. dari dduk rumah mengangkang je, bek study en.. (ayat xbleh bla) so, sebab tulah kteorg amek. actually kteorg amek sebab subjek sem depan sangat-sangat heavy, and lect pun galakkan amek. so kteorg bawaklah subjek sem depan ke sem ni. Next week da start study. Btw, bukan kat kedah okay.. dy bagi perlis nun jauh disana.. kedah dengan perlis, xdlah jauh mana pun.. apepun hope dapat lect yang ok.. lagipun subjek yang kteorg amek ni agak tough gaklah.. STATISTIC.. sebulan belajar 1 subjek je. kira ok la tu kn.. hope aku and geng-geng aku luluslh subjek 1 ni.. amin..