Saturday, January 21, 2012

have great news for a great year :)



lama sungguh xupdate blog ni.
sem ni sangat2  pack dengan class, assignment, quiz and macam2 lagilh. ok la back to da story .
tahun ni tahun yang bertuah untuk kteorg satu family.its a best new year that i never had before this. nak tau x? 
my mom pregnant!!!
ya allah, aku xsangka aku akan dapat adik baru untuk tahun ni. patut mak aku soh balik raya cina ni. rupanya ada benda nak bgtau. yang aku geram tu, aku org last yang dpat tau. agak geram ye disitu. grrr...
actually da due kali aku mimpi mak aku pregnant. aku ada bgtau mak aku tp dy kte, merepek jlh ko ni. aku pon wt bdoh jelh. ingat xd papelh, tngok2 btol2 mak aku pregnant. apepun alhamdulillah. rezeki baru kteorg untuk tahun ni :)
tapi kcian kat mak aku, habis plan dy untuk taon ni nk pi haji, nk blik kg, smuanya hancus berderai. mungkin xd rezeki kn, xplh redha jlh. kita hanya boleh merancang tapi Allah yang menentukan. hehe lawak pulak ble difikirkn balik. aku da nak msok 20 pun still dpt adik. kawan2 yang sebaya dengan mak aku, smua da timang cucu, tapi mak aku nak timang anak lagi. xbg can tol aku nak ada baby. hehe xplh rezeki Allah nak bagi kn.
apepun aku harap mak n bakal adik yag baru lahir tu sihat sejahtera hendaknye. tapi aku risau kat mak aku sebab dy xlalu makan sangat. biasalh tu kn. dlu mengidam mangga, yang ni mengidam ape la plak ye. hehe :)



 

p/s: harap2 dapat baby boy. cukup geng. 3 pompan 3 lelaki :) 


nk baby mcm atas ni boleh x? hehe

 

No comments:

Post a Comment