Saturday, December 17, 2011

bitten by a BEE



haish malang betul nasib aku pagi ni.
pagi-pagi da kene suntik oleh cik serangga berbontot kuning. suke tau suntik-suntik orang. 


actually benda ni jadi time aku tengah nak ikat langsir. tu memang rutin harian aku lepas bangun tido. so, tengah-tengah syok tarik langsir tu, aku rasa jari aku ni macam kene gigit. pergh menjeritlh aku sebab jari aku tibe-tibe rasa berdenyut-denyut and mencucuk-cucuk. then tibe-tibe kelualh cik berbontot kuning tu. pergh cuak giler time tu. aku pun rushing pegi mandy then nak gi jumpa dokter sebab takut jadi ape-ape. lagi pun aku dok sorang-sorang je, roomate aku ada class. haish sedih tol idop aku ni. lepas je mandy, aku tros gi UK(unit kesihatan) kat U aku ni. tengok-tengok ramai giler. xplh, aku still tunggu. then giliran aku pun da sampai. aku ngadu kat dokter tu yang tangan aku kene sengat. so, dy pun cek. aku katelh mybe tebuan atau penyengat. dy kate" bukanlh, ni spesis serangga terbang yang sengat awak ni". aku pun macam blur then aku iyekn aje cakap dokter tu. malaz aku nak bertekak pasal si bontot kuning tu. then dokter tu pun sambung dengan procedure dy dengan cek darah aku, then dy tembak dahi aku pakai pistol laser plak. huhu syok plak aku tengok, rasa mcm nak pinjam je. hehe then klua amek ubat.


ubat surutkan bengkak, tahan sakit n alergik



nmpak x ada bintik putih? klu xnmpk tu, alamatnye nk ke batu duelh tu. hehe tu tempat kene sengat



No comments:

Post a Comment