Thursday, December 15, 2011

aktiviti time bosan kat dalam kelas




argh aku paling lemah dalam subjek yang membaca. kebetulan petang tu subjek ITS. pergh ngantok siot + kurang pham sebab lec aja laju dann slang english dia  hebat sampai otak aku loading tahap gaban utuk paham ape yang dia cakap tu. almaklumlah beliau pernah bekerja dengan company luaq negara, so that's why lh speaking dia berhabuk. =,="

aku pun usha seko-seko geng-geng aku, semua mata stimm je. aku pantang tengok orang mata stim, sat gi aku join skali . memandangkan lec selalu pandang aku, so, cara aku nak elak dari mengantok, aku contenglh kat mana-mana aku suka. then aritu aku ada nampak lukisan kat meja tu. so otak ni dah terlampau kreatif sangat, aku pun sambunglah ape yang budak tu buat.






inilah hasilnya. ni hasil karya aku dengan membe aku, Nurul Fitriyah @ kak yah sebab dia dok sebelah aku. haha time buat benda bodoh ni, aku dengan kak yah ni tahan-tahan gelak sampai lec pun join gelak skali. huh! selamat dia sporting. cayaalh sir! ayat yang last skali tu aku paling tak tahan sampai aku tangok muke kak yah pun aku nak tergelak. tapi aku tahan gak sambil badan terhenjut-henjut tahan gelak. such a stupid thing that we have made. memang masing-masing otak masok air time tu. membe-membe len semua pelik tengok kteorg. btw, best gak duduk dengan otak yang gile-gile.

p/s : lepas ni ada sambungannya lagi :)








No comments:

Post a Comment