Wednesday, September 14, 2011

Kisah Kita

Assamualaikum

huh, dah lama jugak tak update blog ni. Almaklumlah nak akhir2 semester ni bz dengan quiz, test, assignmnent dan macam2 lh. Balik2 raya je, tros ada test, memang tak lh nak sentuk bukukn?? hehe ok, arini aku nak share kisah tentang aku dan buah ati pengarang jantung aku ni.



Muhammad Hanafi 
Dialah yang berjaya mencuri hati aku. Yes, i admit yang dia sangat2 baik. Kteorg berkenalan secara tak sengaja dalam bus sekolah OK. haha tu pun sebab best friend aku yang kenalkan Ain Atiqah Baharom. Time tu dua2 tengah nak amek PMR. Awal form3 tu, dia mintak kapel tapi aku tolak sebab aku nak focus stdy dlu so lpas PMR tu kteorg kapel. Tak silap aku kteorg declaire as a couple time malam raya taon 2007. Selama 3 tahun aku kenal dia, family dia. Dia sangat2 baik. Kawan2 aku pon smua ckap macam tu jugak.
dia sangat penyabar. Lagi2 dengan aku yang hormon selalu xstabil ni. Asyik2 nak marah je kjenye. Kecian dy sebab selalu jadi mangsa aku. sory sayang :) Dalam 1 hari tu, xpenahlah xbergaduh. Memang dia agak tention dengan aku tapi dia x penah  mara aku balik. Dia akan diam je, sumpah kecian giler. (kejamnye ko yana) Antara banyak2 ex aku, hanya dia sorang je tahan dengan aku. Aku sangat2 bersyukur dapat kenal dengan bonchet aku ni. Dulu dia selalu buat hal, maybe dia sunyi kot sebab lepas dapat result PMR, aku tros pindah Teknik. Tapi kesian kat dia, kteorg 1 geng mohon Teknik tapi dy sorang xlepas. Sumpah memang sedih kot, yelh mohon same2 tapi kte sorang je xdapat. Dy pon macam down je time 2. Start aku masok teknik, dia da lain sangat,dia da mule menggatal dengan tine lain, yang aku ni dok setialh kat sane 2. Aku paham dia sunyi sebab akukn BUDAK BAIK xbawak fon kat skolh tapi tiap2 ari aku call dy gne public fon. hehe tapi time form 5 baru nek tocang skitlh. Dia sangat2 jaga ku. Rasa selamat sangat2 bila dekat dengan dia and dia sangat2 manja. kalau boleh ari2 nak hadap muke aku je. haish xmuak ke dia tengok muke aku ni? Kteorang dapat blaja kat negeri yang sama cume aku kat sg. petani, dia plak kat jitra. memang dekatlh kan. Tiap2 minggu dia datang sini tengok aku. dia sanggup datang demi aku walaupun aku xpenah suroh pon. Aku boleh nmpak dia btol2 sayang kat aku. Dia akan berusaha sampai aku xpegi dari hidup dia n dia akan menangis bila aku pegi dari idop dy. Aku rasa jodoh aku mungkin dengan dia. harap2 btollh tapi smua tu kerja yang diatas. klu tu tjadi, aku bsyukur. family dia pon da suke kat aku. apepun aku berdoa untuk kteorg. hope hubungan kami sampai je jinjang pelamin. amin





p/s : thanks sebab sayang yana, jaga yana dengan baik and selalu sabar dengan yana. sory for everything dear . thanks sebab sayang sanggup berubah dari habit sayang yang dulu. yana xpilih sebab rupa tapi yana pilih sayang sebab ati sayang tersangat2 baik. i love u b :)

No comments:

Post a Comment