Thursday, September 29, 2011

Keluar dewan dengan senyuman

Assalamualaikum

korang nak tau, selama aku final exam dekat UiTM ni, arini buat kali pertamanya aku keluar 30 minit awal dari masa yang ditetapkan. Yes! aku keluar dengan senyuman tauu and dengan perasaan bangga noohh. Gedik sunggoohh hahaha. yelah mana taknye, time aku keluar tu, semua dak class aku usha aku sebab aku dok kat dewan tu kat depannnn skali. memang xlah dyorg xpandang kan. memang time tu rasa macam buat CATWALK plak. haha mangai malu sunggoh. ada yang bagi tepukan kat aku, siot tol. Pagi tadi aku ada paper CSC238(JAVA). macam bestkan bunyi subjek dia. actually aku suke sangat subjek ni daripada C++ tuu. segala test and quiz aku boleh skor lagi n alhamdulillah aku lulus tapi td perghh paper dia susa yaa amat. rasa macam nak bunuh diri je time jawab tuu.. time aku tngah fikir nak cari jawapan aku sempat usha2 orang sekeliling aku. pergh muke senua stress kot. Dalam banyak2 paper exam yang aku da jawab sebelum ni ok lagilh sampai xckup masa tapi time paper ni, dari kul 9 - 12 aku amek sejam je untuk abizkan smua soalan.yang aku tau jawab jelh.Hebat X?? and aku sempat tdo. haha memang ajaib. aku try nk siapkn semua tapi otak aku tibe2 hang. aku pun pelik sebab xpenah jd macam tu sebelum ni and utk paper ni, aku xstdy sangat sebenarnye. semangat untuk aku blaja tros DOWN and kawan2 aku pun perasan sebab sebelum ni test or quiz aku taulah nak jawab kalau membe2 aku tanya, ni bile dyorg tanya aku hanya mampu cakap "Entahlah wei, aku pun xtau ape jawapan dia". aku pun xtau kenapa aku jadi macam ni. nak kate gadoh besa dengan  mr.BONCHET xd plak. haish entahlh. aku ada felling yang kuat bahawa aku akan repeat paper tu. apepun aku tawakal je, sekurang-kurangnya aku da berusaha knkn??. lepas ni trying to make LOVE with CALCULUS plak lah. Oohh Mr. Calculus, jangan hampakan saye ok. im trying to make LOVE with U. bye2 :)











No comments:

Post a Comment