Tuesday, June 28, 2011

im free ..weee :)

Assalamualaikum
yes, Im free..
free from making LOVE with any boys..
hahaha gembira sungguh aku sampai xingt dunia :)
rasa dia macam baru klua dari penjara plak rasanya (macam penah dok kat jail tuu)
aku xpenah rasa bahagia sangat macam ni..
dulu klu break je, compem2 tertunggeng2 aku menangis kat tilam aq yang empok tu..
rasa macam xguna je idop ni..
tapi skang TAK lagi..


nak nangis2 pon dapat ape en..yang lepas tu, let it go..hidup ni kne troskan gak..kn?kn?
skang aku rasa bebas tanpa ada orang yang control idop aku ataupun si dia..
be urself sudah.. klu xske, blehlh angkat kaki yee..
skang ni aku lebih selesa berkawan daripada berCOUPLE..
nak tau sebab ape? sebab time couple ni semuanya lakonan semata2..hipokrit je lebih..
time couple mulut punye manis, ble clash abis klua smua makian..
so..
better kawan dlu, so dri situ kte akan tau perangai dia yg sebenarnye..(belajar dr pengalaman sendiri hehe..)


soal jodoh ni bialah aku serah pada yang diatas..
klu ada, adalh..klu xd, aku redha..
skang aku focus kat stdy dulu sebab aku xnk affect masing2 punye masa depan..
aku happy dengan idop aku skang ni bersama kawan yang giler-giler..


aku berterima kasih sangat2 dekat roomate aku yang tercinta ni..
dialah yang selalu ada kat sebelah aku bagi support n nasihat aku..(da macam kaunselor plak)
tq sebab tahan dengan perangai aku selama kte kenal dari part1 lg..
anyway aku akan ingat janji aku kat kau..












No comments:

Post a Comment