Friday, May 27, 2011

last day with you :)

singkat betul waktu ni .
setelah sebulan bercuti, esok da kena balik ke hostel .
menci tau ! 
anyway aku kecian dengan adik aku yang tersayang ni .
bile aku cakap "Dayah, esok akak nak balik Kedah" then dia pon start menangis .
manalah xluluh ati aku tengok dia menangis .
klu boleh, nak je aku angkut dia masok dorm aku 2 .hahaha
actually aku sangat2 rapat dengan adik busu aku ni .
yelh mana xnye, dari dia baby aku yang jaga dia .
makan, berak, mandy semua aku yang jaga .

tengoklah betapa rapatnye kteorang :)





















~KFC sunway piramid ~



~sunway piramid~

this weekend aku banyak habiskan masa aku dengan family je .
and aku jugaklah yang banyak habiskn duit belanja dyorg smua .
memang tiap2 minggu keje aku asyik cucuk duit je .
arghh aku dibuli !
huhu xsabar nak balik kedah esok sebab aku xsanggup dibuli tiap2 ari .

anyway tq kat mama sebab tadi masak my fav food
Ikan gelama masak selangor
yum2 :p
sumpah sedap, lepas ni xdapat makan masakan mama .
mom, i will miss u .




No comments:

Post a Comment