Tuesday, May 24, 2011

:)

buat kali pertama aku post blog pagi2 bute ni .
yelah mna xnye hari ni result exam keluar .
berkobar2 bangun awal sebab nak tengok result punye pasal .
malam tadi jangan cte r sebab aku tido awal sebab aku xnak tention2 sangat pk pasal result ni .
alhamdulillah aku lulus smua matapelajaran walaupun pointer aku sikit je .
haish xdptlh nk dapat DEKAN sem ni .
haha cewah berangan je lebih :)
aku terkejut gle2 r tgok result sebab aku memang rasa aku fail 2 ,3 subjek .
yelh time final pon aku men2, stdy pon macam xstdy je .
dengan test, quiz smua tu aku buat men2 .
terok bebeno aku ni haa..
ni jelh yang aku dapat .
walaupun sem lepas banyak sangat halangan tp aku bsyukur dy xeffect dlm final exam aku .
apepun aku nk ucapkan terima kasih kat lecture sebab banyak bersabar dengan kite orang ni sangat2 degil ni . terima kasih jugak sebab mengajar kami dengan penuh rasa sabar . kepada geng aku  HOT RAIN RICE hope korang dapat result yang bgos . hope ape yang stdy same2 tu diberkati allah :)




No comments:

Post a Comment