Thursday, November 8, 2012

im done with diploma :)




semperna hari jumaat ni, aku panjatkan kesyukuran yang tak terhingga kepada allah..
alhamdulillah aku da tamat diploma..
walaupun result aku tak bape nak dekan sangatkn tp alhamdulillah..
aku syukur, aku da lulus..rasa macam mimpi aje..
mana xnye, time exam, aku banyak buang masa kat FB, tengok movie, tengok TV..
dan klua exam pun awal.. memang aku nekad sebab aku malaz nak serabutkan otak aku duduk dewan tu lama-lama.. tapi rasa menyesal tu ada gak tapi aku redha.. aku da buat semampu dan sebaik boleh.. jadi aku cuma berdoa dan berharap semua akan baik2 sahaja..
mungkit rezeki aku, bak kate Cik Melati..
kepada membe2 yang lain, i wish u alls gud luck.. harap korang dapat result yg bagus2.. amin ..

haish.. tapi aku xberapa nk tamat sangatlah sebab sem ni aku kena buat praktikal pulak..
kena buat system untuk company..
hurm buat sistem sendiri pun tunggang terbali, apetah lagi nak buat untuk orang..
xplh, i will try my best kat company yang terima aku tu.. haha
btw, im in the process of learning.. kalau ada silap tu, kira normallh..
kita belajar dari kesilapan write?

xsabar nak pegang segulung ijazah.. :)
insyallah.. amin..


nota kaki : kalau ada hutang dengan pihak University, Kolej.. sila bayar dengan segera.. kalau x, x gradelh jawabnye.. seposen pun dikira ye:)